Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Hej Rebecka! Tänk att jag helt glömt bort att du har en blogg! Jag är så senil. Jag kom på det idag plötsligt :) Kul att se lite vad ni har gjort under våren på kursen. Hur går det med ansökningarna till konsthögskolor?? Spännande! Jag ska själv läsa en kurs i Illustrationsteckning helt på distans i höst, 12 veckor. Nu när Juni har hunnit bli (snart) 4 månader så har min hjärna vaknat till liv och spinner en massa kreativa idéer hela tiden.. lite frustrerande - för jag har ju knappt nån tid till att göra nåt utav dem! Hur som helst har jag nyss åtagit mig ett "projekt" på grannens tomt. Jag frågade om jag fick måla deras döda äppelträd som de tänkt såga ner och det fick jag :P Ska bli skoj! Tror det kan bli en fin skulptur av den.. Kram!

Kommentera inlägget här :